Monday, July 24, 2006

又遇见了

I know my good friend is gonna scream at me if I write this on LJ. I am very scared... if I let her know... she will freak out again, and then I'll lose her for good.

如果人生是以倒数计时的话,那我所剩的时间不多了。
生命力像似被吸走般。再多的安慰,还是无法提起精神来。
不能骗大家,更不能骗自己。我已经不活着了。
不是你们的失败,是我被回忆打入了地狱。

如果我无法再见到你,那就让我潜入你的梦境与你再次相遇吧。
这该不会是只属《梦见》专有的特权吧。
当然,我希望从此就活在那梦境中,无忧无悔。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger

 
 
eXTReMe Tracker